hunden rymde genom fönstret

- Inlägget publicerat 2013-06-14 klockan 14:07:00
Glömde berätta vilken syn jag fick igår!

När vi satt i köket och pratade såg jag hur grannens rottweiler stod i deras vardagsrumsfönster och tittade ut, han lyckades få upp fönstret mer och mer då det stod på glänt och rätt som det var hoppade han ut från huset.
Det låter inte så kul när man läser det men när man såg det med egna ögon så kunde man inte hålla sig för skratt.
Vi trodde att de hade märkt att han hade hoppat genom fönstret med tanke på att han försvann bakom huset men så var det inte, när jag var ute med Simon och Joel fick jag syn på hunden inne hos grannen mitt över. Jag sprang då och sade till mor att ringa hem till grannarna som äger hunden medans jag skulle försöka få honom till mig men mig verkade han inte vara så intresserad av för när jag ropade tittade han bara på mig som om jag vore dum i huvudet men när mor som sedan kom ut ropade på honom sprang han till henne direkt.
Grannen kom sedan och hämtade hunden och gick hem med honom, han var ganska "arg" på hunden men han kunde ändå inte hålla sig för skratt när vi pratade om att han hoppat ut genom fönstret.
 
Han är helt ofarlig och vill bara leka men med tanke på att han är så stor så kan han skrämma folk ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0