ingen uppdatering

- Inlägget publicerat 2013-06-16 klockan 15:38:31
Inte så mycket uppdatering igår för att vi var på sillafesten och sov över där på Enö.  Köpte 5 liter sill till midsommar som vi körde till Orudden och lämnade över till far, då lämnade jag även över kameraväskan med tanke på att det skulle åska och regna så jag ville inte riskera kameran.

Min Iphone 4S stängde jag av när den hade ca 50% batteri kvar, jag lade den sedan i väskan och senare på kvällen när jag skulle kolla lite på den så när jag startade den stod det 20% batteri. I morse när jag skulle ringa till mor och far så hade jag inget batteri alls. Men kom då på när jag och mor pilkade hade jag mobilen i fickan men den stängdes av för att det var för kallt och när jag startade den då hade jag under 20% batteri.
Har detta hänt er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0