Mys & 17 abborrar

- Inlägget publicerat 2013-06-16 klockan 23:28:00

Det var en trevlig kväll med fiske och 17 abborrar blev det. Kusin tog de flesta för hon brukar ju ha sådan tur. ;) men tänk om jag inte skulle satt någon mask på hennes krok då hade det minsann och då inte blivit några för hennes del. Haha ;)

Efter fisket gick vi hem till henne då hon bjöd på glass och små cola medans vi pratade och jag stirrade sönder hennes söta lilla hund som ler hela tiden. :)

Fiskarna är nu rensade och slängda i frysen, såg nog att några av dem hade ätit farfars kräftor så nu blir han inte glad. Haha ;)

Sov gott nu för det ska jag göra, jobbedag imorgon. :)

bilden är kusins medans nästa är min. Tog ej kameran med mig då jag trodde att det skulle komma en skur till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0