stressigt ?

- Inlägget publicerat 2013-06-17 klockan 10:57:00
Sitter vid datorn och kollar lite kläder medans jag väntar på att Simon ska komma hit en runda. Det blev inget jobb idag då mor sade att det inte behövdes och tack vare det så vet jag inte vad jag ska göra för att jag inte kan bestämma mig. Antingen åka iväg och fiska tills mor och far slutar jobba eller ut och fotografera hela dagen helt ensam.
 
Virket till fars projekt har kommit i alla fall men jag tycker det ser lite ut om den nu ska bli så stor som den uppe vid Råby skolan. Och far skulle göra något så vi kan inte börja på projektet idag heller utan imorgon. mmm 4 dagar till midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0