Tjuvar

- Inlägget publicerat 2013-06-19 klockan 13:12:00
Igår kväll när jag skulle sova hörde jag en bil som körde väldigt sakta förbi, så jag skickade lite med Simon och sen när jag inte hörde den så brydde jag mig inte mer. Lite senare hörde jag smällande ljud typ som när man tappar saker så de slår i mot varandra. Jag fick nog och gick ut, då var det de 2 männen som flyttar in saker i grannhuset, när den äldre mannen lade märke till mig blev han förbannad på den andre han hjälpte och sade att de var tvungna att vara tysta och inte smälla med grejerna för att de väcker grannarna.  Vet inte hur många gånger han stod och svor mot den andre mannen om att han skulle vara tyst.haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0