värsta jag hört

- Inlägget publicerat 2013-06-23 klockan 20:01:00
En vän hade varit på en studentfest då de inte hade blivit bjudna på någonting när de var där.
Min reaktion var " VA ? är du allvarlig ?" och det var hen.
Sade till hen direkt att de är jätte välkomna här när jag tar studenten ( dock om 2 år ) på både middag och fika / tårta. Hur snål kan man vara egentligen ?

Detta är så skrattretande, bjöd de folk bara för att studentungen skulle få grejer eller ?. Patetiskt! 
 
 
 
Jag tycker att om man ska ha studentfest / födelsedagar osv så får man ta och bjuda på någonting och inte bara bjuda folk för att man vill ha grejer. Om jag hade blivit behandlad på det där sättet hade jag aldrig firat den personen igen men bara för att jag är så snäll så hade jag gjort det.  Typiskt mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0