Veckans hiss & diss

- Inlägget publicerat 2013-06-23 klockan 19:37:15
Hiss
 
1. Vi blev nästan klara med fars projekt innan midsommar då det bara är någonting på taket kvar. De kunde inte lägga dit det för att det hade regnat men annars hade de blivit klara. :)
 
2. Midsommar var bra men midsommardagen var så mycket bättre. Så himla trevligt! :)
Jag som trodde att "sjögänget" skulle komma hem idag så jag blev inte så ensam som jag trodde att jag skulle bli. :)
 
3. Jag har sommarjobb, det är inte många som lyckats fixa det nu i sommar men jag har och det är jag glad för. :)



Diss
 
1. Att köra båt på fyllan.
Man ska inte köra båt på fyllan och det vet många om, hur stor risk är det att någon kör förbi och ser din kropp ligga i vattnet liksom ?.
Och att köra onykter på sjön / havet ger ett lika hårt straff som när du kör bil på fyllan. Så tänk er för.
 
 
 
2. Mitt körkorts pluggande går verkligen inte bra, jag har ingen motivation just nu för att sitta vid en dator / med huvudet i en bok och plugga.
 
3. Myggorna som bitit sönder mig. Har cirka 30 myggbett på ena skinkan och bett nästan under foten efter 1 kväll / natt på enö.
 
 
4. Klippotekets torrshampo, som suger r*v. Det var lite som hårspray och klibbade ihop mitt hår jämfört med  vad märket Batiste (stavning) gjorde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0