13 dagar kvar nu

- Inlägget publicerat 2013-05-28 klockan 18:30:48
Ska äta lite strax sen kolla vad jag måste packa ner tills imorgon som vi ska använda på karnevalen. Bättre att göra det ikväll istället för imorgon bitti. :)

Ska även kolla om Simon behöver hjälp med något, men i för sig han har ju Jeppe. Jag dög ju inte då jag inte kan lika mycket som dem. Simon skulle lära mig hur man skruvar med bilar, jag hjälpte honom att byta stereo och fick skruva dit en grej annars fick jag sitta och glo för " jag kunde ju göra fel."  Jaja skit samma för då kan jag plugga och kanske fixa lite bra betyg på de sista uppgifterna. ;) haha
Tur att det bara är 13 dagar kvar till skolavslutningen! :)

Får bli en fluga som Rocky jagade i trädgården innan. Bara för att jag kopplar både flugor och skola till död. haha ;)

Kommentarer
Postat av: Din bästis :*

Tycker du ska lägga ut lite gamla bilder, alltid lika kul att se från andra skolavslutningar och sånt! =)

Svar: Javisst kan jag det om jag hittar några. :)
Lina Liljedal

2013-05-28 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0