get to know me

- Inlägget publicerat 2013-05-24 klockan 22:18:00
Jag äter bara tomaterna, gurkan, löken och fetaosten när jag beställer en grekisk sallad.
 
Jag har opererat bort blindtarmen då jag blev otroligt sjuk, men jag skäms över ärren som är kvar.
 
Jag har tydligen långa ögonfransar då folk frågar mig om jag har lösögonfransar när jag inte har det.
 
Jag är en nattmänniska.
 
Jag brukar inte shoppa men när jag väl gör det blir det mycket inhandlat.
 
Jag älskar träningskläder och ankelstrumpor, det är det skönaste som finns.
 
Jag är blek även om jag solar, tex förra sommaren låg jag ute varje dag och pressade men blev bara röd sen blek igen.
 
I sommar har jag varit både förlovad och tillsammans med min pojkvän i 4 år.
 
Jag hatar beigea bönor, äppelpaj och tomtat soppa, blev tvingad i mig beigea bönor på dagis och jag spydde direkt.
 
Jag är allergisk mot viss mat och mjölk men mjölk kan jag dricka till en viss nivå.

Jag festar väldigt väldigt sällan jämfört med andra i min ålder sitter jag hellre hemma eller är ute och fotograferar.
 
Får väldigt mycket inspiration ifrån andra bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0