J*vla småungar!

- Inlägget publicerat 2013-05-16 klockan 17:59:00
I tisdags vid 4 tiden på morgonen ringde hemtelefonen och när mor svarade lade personen på.Och igår vid 6-7 tiden ringde personen igen och lade på.
 
Tycker att det är så himla patetiskt att busringa till folk, speciellt på en vardag vid 4 på morgonen till en hemtelefon. Visa lite respekt till resten som bor i huset.

Skulle inte förvåna mig om det är grabbarna som mobbade bror på Skype som vi blockerade. Med tanke på att busringningarna började efter att vi hade blockerat dem. Min bror är kraftig och det vet han själv om så han behöver inte några nertryckande kommentarer om det.
 
Jag skrev även till dem innan vi blockerade dem att de kunde komma till Jämke när Jämke firar 50år. Men nej då, det kunde de inte för det var för långt enligt dem. Men de ville att vi skulle åka dit där de bor. Ska man mobba folk så tycker jag att man ska kunna ta konsekvenserna! Men det vågar inte småungar göra, det de kan är att sitta bakom en datorskärm. Skulle inte förvåna mig om de också var kraftiga men behövde trycka ner någon annan för att verka coola och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0