Tänk efter innan

- Inlägget publicerat 2013-05-28 klockan 10:48:09

Jag är själv tatuerad och jag vet att efter att jag hade gjort min ville jag sedan göra fler. Det finns risk att man inte tänker sig för utan man bara beslutar sig, därför tänker jag nu efter i ca 6 månader om inte mer innan jag gör min nästa.

Jag kan där i mot säga att " det hade jag kunnat tatuera in." Men detta betyder inte att jag tycker det senare och gör det.

Det jag vill att folk ska tänka på innan de tatuerar sig är att verkligen tänkt över den och inte bara " jag såg denna förra veckan och ska tatuera in den nu på onsdag ".
Och att inte ändra sig fram och tillbaka mellan tatueringar för då har man redan där bevisat att man inte har bestämt sig.
Jag tycker även att tatueringen ska betyda något för personen men det är vad jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0