Längesedan

- Inlägget publicerat 2014-03-23 klockan 22:37:00
Har bara uppdaterat med foton nu om vad jag köpt in till djuren och bilder jag tagit.
Så nu berättar jag lite kort vad som hänt medan jag varit borta.

Det har varit kortspel varje lördag och igår firade vi även Simon då han fyllde 21 år i tisdags.
Jag har hittat en sida som heter återbruka mera! på facebook, följ den och ni får massvis med inspiration!
Vi har fått biljetterna till Ungcancer galan vi ska ha, så det är bara att fråga så kan jag ta hem biljetter. Och så väntar vi på att armbanden jag beställt ska komma. Pengarna vi samlar in kommer gå till ungcancer.
Idag städade jag hemma hos Simon medan han var hos sin far, så lite utav mina grejer ska flyttas dit eventuellt imorgon. Ska fixa lite med rabatterna och utemöbler till baksidan.
När vi varit på maxi nu de senaste 2 gångerna har vi kommit hem där ifrån med lego som bägge två tycker är jätte kul att bygga ihop. Så ska fixa ihop en hylla vid sängen som det ska stå på hemma hos honom.

Kommentarer
Postat av: erika

Lgh vid hans mor? :-) vilken utav av dom är de som är eran? :)

Svar: Japp det är en lägenhet vid hans mor, 2 lägenheter ner bor "vi". (:
Lina Liljedal

2014-03-25 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0