brutit handleden

- Inlägget publicerat 2013-04-14 klockan 23:06:00
Under helgen har jag inte mått så bra då min mage har varit kaos sen i fredags, har inte vågat äta något och så var jag inte med på min ena kusins kalas. Hoppas inte att de tar det negativt. 

Idag så var vi på kalas hos min andra kusin som fyller 23 imorgon. 
Så vi gick upp till Oretorp i det fina vädret jag och mor medans far och bror var och körde motocross på Ripa. 
Tog även kameran med mig och det blev några bilder knäppta på vägen dit. När vi kom fram och maten började serveras så ringde det till min faster. Linus hade kraschat och Nellie åkte med honom i ambulans till akuten i Kristianstad. 

Senare på kvällen kom de till Laila och Morgan men då hade födelsedagsbarnet åkt hem. Linus har nu gips runt armen då han har brutit handleden.  Jag och Nellie rensade lite i hennes garderob då jag fick med 2 påsar med kläder hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0