Måndag 15/4

- Inlägget publicerat 2013-04-15 klockan 16:19:00
Idag så var jag i skolan och när vi hade lunch fick jag syn på en utav de maträtterna som jag verkligen inte tycker om.
Tomtasoppa med makaroner och köttbullar så det blev lite grönsaker istället. Har inte känt mig hungrig alls idag men jag har mått illa.  
 
Påbörjade temat tatuering på estetisk kommunikation idag då vi ska göra tatueringens motivet själva. 
Det är sådana tatueringar man hade när man var liten, man blötade ner ett papper och tryckte det mot tatueringspappret och så fastnade tatueringen på huden. 

Men nog med det nu, måste fortsätta skriva på min svenska uppgift till nationella.
Kom på igår om vad jag skulle skriva om och nu får jag sätta fart för att det ska vara klart att redovisas på torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0