Första dagen

- Inlägget publicerat 2013-08-19 klockan 16:15:29
Denna dag började med att jag vaknade 07.20 och kunde inte somna om, efter några timmars väntan tog jag bussen till skolan då vi hade klassråd till 11.30 sedan slutade vi. Jag och Linnéa hoppade av vid humleskolan och gick till thai vagnen där vi åt. :) Linnéa och Anna följde mig sedan till bussen då jag skulle åka hem. På vägen hem träffade jag Oskar och Mikael då vi satt och pratade då jag började må dåligt. När jag hade hoppat av bussen och gick hem kände jag att det blev värre, dunkade huvudvärk, benen började värka, magen gjorde ont och det kändes som om jag skulle svimma och spy. :( När jag väll kom hem kom jag på att Simon har min nyckel och han är i Vånga hos Bosse, Mor och far jobbar och bror var i skolan så jag fick lägga mig på trappan för att försöka vila tills någon kunde komma och öppna dörren. Far kom tillslut och öppnade så nu ligger jag inne med världens huvudvärk under 2 täcken. Gud vilket långt inlägg.. Men det får ni ta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0