hiss och diss

- Inlägget publicerat 2013-08-24 klockan 16:49:00
Har inte kört veckans hiss och diss på väldigt länge nu så här kommer lite jag både hissar och dissar.
 
DISS: Tjejer som försöker göra andra tjejer svartsjuka, lägg ner med erat trams!. Ni skämmer bara ut er själva på erat vanliga barnsliga vis. Skaffa en normal hobby istället för att hänga på andra killar när vissa utav er till och med har pojkvänner. Jag hoppas verkligen detta kommer ske er själva en dag så att ni vet hur vi som blir utsatta av er mår.
 
DISS: Att göra slut på sms!
Hur patetiskt är inte det, vissa har till och med haft ett förhållande i flera månader och så blir de dumpade på sms. Det är bara riktigt mesigt personer som inte kan stå upp för sig som gör på det här sättet. Jag har sagt till Simon att om han ska lämna mig så får han träffa mig och göra det med tanke på att vi bor nära varandra, och att jag räknar inte det som slut om det sker på sms. Vi har varit tillsammans i över 4 år och då ska ha då fan inte göra det via ett meddelande.
Det är en annan sak om man bor en bit ifrån varandra men då ringer man och försöker berätta för personen att man inte passar ihop. Hur svårt är det egentligen ?.

Hiss: Veckans hiss är schemat vi har i skolan, det är perfekt och jag älskar det! :) Förutom när man har jätte stora håltimmar. ussch !
 
Förresten, glöm inte att vara med i veckans blogg, har skapat en kategori så ni ska hitta den lättare. :)
Det enda ni behöver göra är att gå in på veckans blogg och kommentera att ni är med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0