Ledig hela dagen

- Inlägget publicerat 2013-08-29 klockan 19:51:57
Idag hade jag 3 lektioner men 2 var inställda, den tredje började 14.10 sen så hade jag varit tvungen att ta bussen hem 14.45 för att jag skulle vara hos sköterskan kl 16.00. Pratade med media läraren om det igår så jag behövde inte komma istället ska Linnea berätta vad vi gjorde igår. :) Så idag har jag varit ledig ifrån skolan. Det blev filmtittande med Simon innan jag gick bort till sköterskan och nu lagar jag och far mat. Tänkte röjt nere i källaren där mitt lilla samlar rum är men så blev det inte idag. Istället kommer jag att försöka uppdatera så mycket det går ikväll innan jag ska sova för det har blivit väldigt få inlägg om dagarna nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0