Ons,tors och fredag

- Inlägget publicerat 2013-08-17 klockan 16:01:40
Jag har inte bloggat på ett tag men det ska det bli ändring på.

I onsdags var det jobbedag och när jag hade kommit hem drog jag ner till tennisplanen där jag fotograferade Micke som åkte bräda med Emil.
I torsdags var det jobbedag då med men på kvällen drog vi till Valje och spelade mini golf. Joel vann, Simon kom på 2a plats, Micke på 3e och jag kom sist. Men kul hade jag i alla fall. :)
Igår spenderades dagen på jobbet. Träffade My och Linnea som målade naglarna och skulle hjälpa mig med kläder som jag ska ha på mig idag. Senare träffade Simon och jag Micke som åkte bräda som vanligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0