two days

- Inlägget publicerat 2013-08-01 klockan 16:36:12
I tisdags efter filmen åkte jag hem och sedan tillbaka till Bromölla då en vän behövde mig. Kom inte hem förens på natten.
 
Igår ( Onsdag ) åkte jag, mor och Sofi in till stan då Sofi skulle fixa pass. Det blev mat på Rose Garden, en runda i Lindex butiken för att sedan springa in på Glitter medans Sofi gick in och köpa skor i en skoaffär som ligger mitt över på ett ungefär. :) Vi stack sedan till Skopunkten där jag fick med mig 3 par skor för under 500:-. Dock så ångrar jag att jag inte köpte skorna mor och Sofi tittade / skrattade åt för de var grymt snygga. Får väll ta och beställa dem annars. :) Vi for sedan till Biltema där det blev en korv och en låda till mina fiskegrejer. Medans Sofi gick in på Jula så gick jag och mor in på Hööks för att se om Tina jobbade och det gjorde hon. :)
Sofi släppte av mig och mor i Bromölla för att vi skulle träffa min vän, slutade med mat på Royal Thai sedan kaffe hemma hos min väns föräldrar. :) När Simon hade kört hem mor och Joel kom han tillbaka sedan körde vi in till Kristianstad för att jag var hungrig och för att vi skulle få min vän på bra humör. Kom hem vid halv 4 inatt.
 
Idag kommer Tina hem till mig sedan vet jag inte vad som händer. Mor är i alla fall i Bromölla med mormor och så har hon fixat nya Degauss hörlurar till mig då jag trodde att jag hade glömt mina i bilen igår men det visade sig att de hade klämts i bildörren och blev i två delar. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0