Vad snackar du om ?

- Inlägget publicerat 2013-08-19 klockan 16:32:04
När jag stod och väntade på bussen i morse ställde sig en tant vid mig och när jag tog upp mobilen för att skriva till en klasskamrat började tanten säga med hög röst "Lägg ner den", först fattade jag inte vad hon menade så jag sade va ?. Och så började hon igen "Lägg ner den, jag tål inte den, du får ringa sen" Jag fattade efter en stund när hon stod och upprepade sig. Men liksom varför ska jag lägga ner min mobil ? Det var ju hon som bestämde att hon skulle stå vid mig. " Du kan ringa i busskuren " sade hon sedan när jag hade sagt till henne att jag inte tänkte lägga ner min mobil. Jag ska ju inte ringa, jag skickar sms med en vän och det är viktigt svarade jag henne. Hon suckade och sade med lite högre röst än innan " Då får jag väll gå hem" och så vände hon och gick.

Själv tyckte jag att detta var jätte sjukt, har aldrig varit med om något sådant förut. Först när hon sade till mig trodde jag att hon pratade med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0