Friday

- Inlägget publicerat 2013-12-20 klockan 23:37:30
Idag har jag inte gjort så mycket, somnade vid 20-21 tiden igår och sov till 11-12 tiden idag. Himla skönt var det!
Skulle egentligen ha jobbat idag men så blev det inte. Gick upp, lyssnade på lite musik medan jag slog in de sista paketen. Dock till djuren i huset. haha :) Men de måste ju med ha något. Sen duschade jag.

När mor och far kom hem blev det mat, tog en sallad idag. ( Alla som känner mig vet att vi har pizza fredag och har alltid haft. ) Sen kom Ida och Johanna hit och snackade lite, men de skulle gå en runda så de drog igen. Blev i alla fall att hämta bror i Vånga då han var hos vår söta släkting Erik.

Nu blir det att fortsätta sitta vid datorn med musik i öronen medan Simon och "alla" andra festar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0