Helgen

- Inlägget publicerat 2013-12-09 klockan 21:40:22
I lördags åkte jag, bror, mor, Frid och Linda in till stan där vi började morgonen med att ta en fika men sen var det full fart in i nästan alla affärer. haha Missade några dock men jaja, det är sådant man får ta. :) Blev mat på Kimpos men det smakade inte gott som det brukar, blev faktiskt besviken där. Partaj stängde kl 15.00 så hann inte in där heller då de hade den grej far önskade sig i julklapp. Men bror var i alla fall nöjd med kläderna jag tog fram till honom. ;)

När vi kom hem så vart det bara att byta om och fixa sig inför kvällen. Hade lite folk här då vi drack och spelade spel. Lyckades vaxa Joels bröst, den grejen hade vi skrivit speciellt för honom och videon ligger ute på facebook. Kan se om jag kan få tag på den så ni också kan få se den. ;) haha Han rörde inte en min.
Igår ( Söndag ) drog jag, mor och bror till Bromölla för att fortsätta handla till julen, men för min del blev det mer julpapper, rosetter osv till paketen när vi var på ML men vi vandrade vidare till Juhlins där bror köpte julklapp till sin flickvän och efter det åt vi på Royal thai. Super god mat! :) Direkt efter maten skickade jag till Simon och frågade om han kunde hämta oss utanför bion, dit vi hann innan det började regna ännu mer. Passade då på att gå inom Solhörnan och köpa en parfym, Rihannas nya. :) När vi kom hem blev det julklappsinslagning och mys framför tvn. :)

Dock så har vi några julklappar kvar så det blir in till Kristianstad någon dag igen innan jul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0