Himmelriket

- Inlägget publicerat 2013-12-22 klockan 02:30:31
Idag när jag vaknade så var det bara att klä på sig och ta bussen med mor till mormor. När vi kom dit gick vi direkt bort till Natur gott där jag var i himmelriket! :) Handlade massvis med naturgodis, synd bara att jag tog en påse med jordgubbar för de var grymt goda. När vi kom tillbaka satt vi bara och tittade på tv, gick ner och köpte pizza på Baldakinen sen hem till mormor igen där vi fortsatte titta på tv. Somnade tillslut och mor tyckte att det var väldigt kul då hon knäppte en bild på mig när jag låg och höll om en nalle för att sedan lägga ut den på facebook. Far och bror kom senare för att hämta oss och då blev det att köra inom Maxi, förstod inte varför men far köpte ännu en julskinka..

När vi kom hem kom Ida, My, Zack , Johanna, Cronqvist och Simon över. Blev att kränga naturgodis och bara prata en massa. Så nu har jag precis kommit hem till Simon där jag kommer spendera natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0