Steakhouse

- Inlägget publicerat 2013-12-01 klockan 23:50:56
Igår var vi på steakhouse och firade Morgan då han fyllt 50 år. Himla mysig och bra lördags kväll! :)

Det var även en som hade svensexa vid ett annat bord och han skulle samla på tvättlappar ifrån trosor. Haha 
Efter att ha suttit på steakhouse ett tag så gick killen som skulle gifta sig ner mot mig och tar fram en sådan tvättlapp från trosor och säger " Vi låtsas att jag har fått denna av dig", jag nickade medans jag höll på att dö av skratt och så gick han bort till sina vänner för att visa upp den. Och när vi hade ätit färdigt och skulle gå så reste de sig upp och sjöng för Morgan.
 
När jag trodde att vi skulle hem så skulle vi till hemmakväll också och när vi kom in där så sade personalen att de stängde om 1 minut. Alla tog det de skulle ha och jag lyckades få tag på ett skal till mobilen. Sen åkte vi hem men lämnade far hos Morgan. Hemma hos mig mötte vi Oskar som hängde med hem till Simon där vi tittade på film och jag lyckades somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0