Thank god it's Friday

- Inlägget publicerat 2013-12-14 klockan 00:34:30
Hej allihopa! :) 

Idag har jag inte gjort så mycket. Dagen började med fika i klassrummet innan vi drog oss ner till kyrkan för att kolla på luciatåget. Sen åkte vi skridsko på idrotten då jag fick kramp under foten. Hehe :) 

Åkte med Linus, Linnea och Jönne hem till Linnea där det blev en snabb fika innan jag fick ta bussen hem. 
När jag kom hem hann jag spela lite musik innan Simon plockade upp mig och Mikael för att köra till körskolan där jag pluggade med Jennifer och träffade fladdermusen! :D 

Nu sitter vi hemma hos Simon och spelar spel innan det blir sångdags för att åka in till Kristianstad imorgon vid 11. :) 



Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt :D

Svar: Ja, visst är den (:
Lina Liljedal

2013-12-14 @ 11:02:40
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0