Thursday

- Inlägget publicerat 2013-12-19 klockan 23:28:04
Idag hände det inte så mycket förutom att det var sista dagen i skolan idag. (Y)
När jag kom hem så startade jag en film, sen kom mor och far hem då mor skulle till tandläkaren så jag hängde med. Jag och far släppte av mor hos tandläkaren sen beställde vi mat på thai vagnen och efter det drog vi till brödernas. När far shoppat klart drog vi till thai vagnen och hämtade maten sen mor för att dra till maxi och handla det sista nu till jul. :) Maten får vi hemskickad från mat och ro eller vad det heter. Var även på apoteket för mor skulle hämta ut något där, själv hämtade jag ur min andra med magkatarrstabletter och köpte aknemedel.

När vi kom hem packade vi upp sen fortsatte jag att kolla på film. Sen kom Simon hit och jag somnade i hans knä, han skulle till sin bror så han fick flytta mig och jag sov vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0