Torsdagen den 26 December

- Inlägget publicerat 2013-12-27 klockan 01:26:00
Var inne i stan på mellandagsrean med mor,far och bästavän idag. Så snabb jag var på att handla idag har jag aldrig varit förut. Brukar gå och mysa omkring i butiker men idag var det stressLina som kom fram, skulle ju inom så många affärer innan far skulle hämta oss efter att han varit på MediaMarkt, Biltema osv. Detta fick jag i alla fall med mig hem. :)

Mot slutet började mor må dåligt så hon gick bort för att vänta på far. Och sedan vi kom hem har hon legat i sängen hela tiden. När vi släppte av Mikael drog vi hem och packade upp våra saker och far behövde lite hjälp med sin nya mobil. Efter det gick vi ut i garaget då han visade upp vad han köpt och lade det rätt i lådorna där ute och sedan körde vi hem till Simon där jag hämtade datorn och allt annat jag hade haft med mig för att ligga där 1 natt. haha makalös...
På hemvägen körde vi och hämtade pizzan jag hade smygbeställt till familjen. Jag, bror och far åt medan mor bara ville ligga i sängen. Sedan duschade jag och när man kommer ut ur duschen är man bombad med sms!. Kul att man är populär ibland. ;) haha
Johanna, Adam och Cronqvist kom hit en runda sen när de drog så kom Simon, han missade dem precis. När han drog började jag plocka undan i köket, källaren och sedan lite på rummet. :)

Nu ska jag sova, hoppas ni har det bra och sover gott så uppdaterar jag mer imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0