Under dagarna

- Inlägget publicerat 2013-12-31 klockan 03:08:04
Fredag!

Jag vaknade sent på eftermiddagen så drygade bara runt tills vi skulle beställa mat och när jag åt kom Anna. Vi gick en runda sen mötte jag Linda vid bussen då Linus, Frid och Mikael skulle ner och gymma, när vi kom hem satt vi bara och glodde på datorn tills killarna kom tillbaka. Senare på kvällen följde jag Mikael hem och träffade Simon.

Lördag!
 
Steg upp vid 11 för att åka och köpa mat och raketer till nyår sen när vi kom hem duschade jag medan mor och Simon, Frid och Joel tittade på hockey. Gick upp och fixade mig för att sedan dra på fest. Kom hem vid 5 tiden tror jag och la mig.

Söndag!
 
Vaknade, tittade på hockey med mor, Frid, Linda och Anna medan vi fikade och hade mysigt. :) Efter hockeyn stack jag och tjänade 200:- genom att städa lite snabbt. :) Kanske ska börja göra så oftare. Haha
 
Måndag!
 
Idag vaknade jag och hängde med Frid, Oskar och Mikael till Bromölla där vi handlade in det sista tills imorgon sen plockade vi upp Linda på hemvägen. :) Skulle beställt thaimat idag men blev inte så. När vi kom hem satt vi och pratade lite för strax där på kom Hanna hit. Emil, Anna, Farmor, farfar och mormor var också här och firade mor för hon fyller år idag och på kvällen blev det pizza. Sista pizzan för i år och så blir det bara sallad nästa år. Men ännu senare på kvällen kom Ida och Johanna på te.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0