God natt

- Inlägget publicerat 2013-07-10 klockan 23:29:00

Nu ska det sovas efter att ha fått håret tvättat av mor. Men det roligaste var när jag och mor gick ut ur det lilla rummet där duschen och omklädningsrummet var. Det stod en tjej och stirrade på oss genom spegeln med munnen öppen.
Medans mor var på toa stod jag utanför och väntade då tjejen gick in på toan bredvid och det lät som om hon trillade och slog halvt ihjäl sig men det var inte konstigt med de skorna hon hade på sig, när hon kom ut gick hon i mot mig som inte sagt ett enda ljud och när jag tittade upp så vände hon för att tvätta händerna och sedan ut. Tänkte bara "vad f*n hände precis ?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0