tack för igår

- Inlägget publicerat 2013-07-23 klockan 14:02:00
Gårdagen var inte riktigt som planerad, när Simon bjöd på mat borta i kiosken kom Johanna, Simon, Emma, Emil och Robin dit. Vi satt och pratade medans jag och Simon åt då vi sedan åkte till Bromölla. När vi väl var i Bromölla tappade vi bort Simon och dem, så jag , Simon och Emil körde och letade. Visade sig att de var på viking för att tjöcka sig. ;) haha  På väg tillbaka till Näsum mötte vi Tina som jag skickade till att vända för att köra och bada med oss. :) Jätte varmt i vattnet på det ställe vi var på, men Bromöllaborna var badkrukor och vägrade, de som ändå hade tjatat om att bada. ;) Efter badandet stack vi hem och bytte om för att bege oss till fotbollsplanen vid skolan för lite brännboll. När det mörknade ville inga spela mer. Jag lovar att anledningen till att Frid och hans lag vann var för att hans tjej tog tiden och hennes vän ( en släkting till mig ) var domare. ;) haha
Alla drog sig hemåt förutom Tina som hängde med mig hem, efter en liten stund med kaffe drickande drog vi oss iväg för att bada jacuzzi där stannade jag och Simon i alla fall tills klockan närmade sig 2 tiden.

Idag ska jag f*n ta mig sticka bort till Simons bror och tjäna 100 :- genom att rensa hans rabatt. Städa mitt rum behövs också då det är kaos där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0