5 dagar

- Inlägget publicerat 2013-05-10 klockan 19:13:07
Har ej bloggat under veckan men försökte igår då appen ej ville ladda upp mitt inlägg.
Måndags och tisdags var jag sjuk, problem med magen. i onsdags jobbade jag och letade efter present till morsdag.
I torsdags jobbade jag till middag då vi sedan fick köra till Biltema och köpa lite grejer. Senare på kvällen var bilen packad då jag och Simon körde ner till sjön för att tälta där över natten. Vaknade av att kusins far var där och gick med hundarna. :)


Fiskat har vi också gjort idag men sade till Simon att han fick åka hem med tanke på all pollen som var där.
De 4 små abborrarna vi fick blev mat till katten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0