färgglatt hår på royal thai

- Inlägget publicerat 2013-05-29 klockan 23:37:00
Moa, Linnea och Lovisa sprayade mitt hår innan karnevalen och såhär blev resultatet.
 
 
 
 
På vissa bilder ser det bra ut och på andra inte, men uppe ifrån såg det j*vligt snyggt ut tycker jag.

När karnevalen var slut körde vi till Bromölla där åt vi på Royal Thai, Peking soppa och 4 små rätter. Mums :)
När vi satt där inne satt några killar på andra sidan vägen och stirrade så jag passade på att hälsa. ;)
Jag har fler bilder ifrån karnevalen på de andra klasserna men jag måste duscha och lägga mig så jag tyar upp imorgon bitti så de bilderna kommer upp imorgon när jag kommit hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0