Hetsa förf*n inte hunden

- Inlägget publicerat 2013-05-31 klockan 15:09:00
Tog in Rocky på rummet direkt efter att Linus två kompisar hetsat honom.
Han stod utanför min rumsdörr när jag hörde hur en utav pojkarna stampade i golvet efter att ha fått in Rocky i ett hörn. Rocky gjorde då ett aggressivt utfall och killarna sprang in på Linus rum där han satt. Då trodde jag att de hade fattat att Rocky ej tyckte om det de gjorde och skulle lämna honom ifred men nej då.  De gick ut i köket igen och Rocky var fortfarande mot dörren, snabbt som f*n klädde jag på mig för att skälla ut dem men de han hetsa honom igen i det lilla hörn han satt i.

När jag väl hade fått på mig kläder gick jag efter dem då de var ute i garaget. När jag skällde ut dem att man ej ska hetsa en hund vilken storlek den än är i stod de och hånlog mot mig och den ena killen svarade "Det var inte jag".
Blir så jävla förbannad när små j*vla snorungar står och hetsar djur. Speciellt de som är mindre! Så himla synd att man inte hade en större hund, typ en muskelhund med en himla käft. Då hade de inte kunnat säga ett skit om den gått till attack för det är i dess hem och de hetsade den!.

Frågan är om han är lika uppkäftig mot sina föräldrar ?. Kanske ska ta och ringa ett samtal till hans föräldrar lite senare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nällan

Du kan få låna diva och diesel nästa gång 😘
Synd Om Rocky!!!

Svar: Lånar jätte gärna dem!
Lina Liljedal

2013-05-31 @ 15:25:55
Postat av: Anonym

Attila finns några hus bort... men det är nog inte att rekommendera att någon skulle hetsa honom.

Svar: Lånar honom nästa gång, (:
Lina Liljedal

2013-05-31 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0