Karnevalen närmar sig

- Inlägget publicerat 2013-05-27 klockan 15:08:08
Nyss hemkommen då jag varit i skolan och sedan Bromölla och fixat lite.
Simon kom med plakaten till skolan där vi slängde in dem i bildsalen och några i klassen började måla dem. Själv så åkte jag inom Bromölla där jag köpte färg till håret, byxor och låtsas piercingar till karnevalen som är på onsdag. Ska även kolla vad det är för batteri till bergsprängaren och Simon ska snacka med sin bror om han kan låna hans bil och köra släpet/scenen med. :)
 
Naturkunskapsprovet kändes bra att göra men varje gång jag tycker att det går bra så går det egentligen skit dåligt så jag får väll ta och se vad jag fick där sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0