man borde skrämma dem

- Inlägget publicerat 2013-05-24 klockan 21:53:13
Blir irriterad då det bara är vissa i klassen som engagerar sig i att baka till brofesten och fixa grejer till våran karneval. Vi samlar ihop till en klassresa som vi ska göra i 3:an och egentligen borde man skrämma de andra lite genom att säga att vi tar den på våran egen tid. För om man tar det på skoltid måste alla i klassen följa med men om man tar det på fritiden så kan man göra så att bara de som engagerar sig kan åka.

Jag säger inte att jag är en utav de som engagerar mig mest för det är faktiskt några andra i klassen som tar det på fullaste allvar men jag hjälper åtminstone till.

Kan även känna lite irritation över karnevalen då vissa snackar om " Vi måste vinna pengarna". Själv tycker jag att man ska ha roligt och att pengarna bara skulle vara ett plus. :)

Nog om mina åsikter nu, tror faktiskt att det kanske kommer till att komma lite sura miner för att jag skriver ut min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0