När jag inte bloggat

- Inlägget publicerat 2013-11-25 klockan 19:49:46
Jag har inte bloggat på en evighet och jag ska bättra mig! Har haft grejer med körskolan och vanliga skolan i vägen så jao. Ni förstår hoppas jag i alla fall. ;)

Under tiden då jag inte har bloggat har jag:
Umgåtts med vänner.
Haft storm i lilla Näsum.
Tillbringat farsdag hos mina kusiner.
Ätit gott ifrån Royal Thai i Bromölla.
Varit på näringslivsdagen i Sölvesborg.
Varit på inflyttningsfest hos Simon.
Sett Rocky ha kramp ( såg as kul ut ).
Gjort risk tvåan och stadskörningen.
Varit i Malmö på Nitro Circus.
Hämtat mitt ID kort i Mjällby då en vän råkade få med sig det.
Varit på myskväll hos Mikael.
Varit på kalas hos Viktor.
Gått på (H)julmarknaden i Näsum, gick inom frissan och handlade lite. Kommer ett inlägg om det.
Drog med oss Micke för att käka på Lasses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0