Dagarna går slött fram

- Inlägget publicerat 2013-10-21 klockan 21:56:30
Idag har det inte hänt så mycket, efter skolan gick jag ner till körskolan och körde. Fixade även tid med Jennifer till halkan och stadskörningen. 😊 Var jätte nära på att åka med fel buss också när jag skulle hem, hoppade på den som gick till Nymölla och sedan Mjällby eller Kristianstad (lyssnade inte riktigt). Så klev av den ganska fort och sade även till busschauffören att höra med killarna längst bak om de hade klivit på rätt buss med tanke på att jag kände igen dem från Bromölla. När jag hoppat av i Näsum hoppade Linda också av då hon skulle till Frid som inte kommit hem just då så hon hängde med mig hem. Käkade kex och sedan mat, efteråt gick vi en runda med Oskar, mor, Frid och Nathalie. Skönt!  Så nu sitter man och letar efter klänningen man tänkt ha på balen, skit samma över 1 och ½ år kvar men som mor sade : det går snabbt dit. Tror inte riktigt det då jag känner att dagarna går riktigt slött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0