Helgen

- Inlägget publicerat 2013-10-13 klockan 23:43:31
 
Nu är helgen över och jag har lite att berätta. :)

Fredagen : Vi kom till skolan och fick reda på att våran lektion var inställd så det var bara att vänta på maten. :) När jag kom hem ifrån skolan så frågade Anna om vi skulle ut och gå senare och det gjorde vi, träffade då den nya grannen borta på hörnan som har en Chihuahua som heter Tuwa.
 
Lördagen : Mor ringde och väckte mig så att jag kunde gå upp och klä på mig då jag sov hemma hos Simon som skaffat sig en lägenhet. När vi hade gått rundan och kom tillbaka till Näsum så gick vi in i en kohage där vi tog lite höstbilder på hundarna och på Anna. :) Efter det gick jag hem till Simon igen då vi mös lite innan han körde hem mig för att han skulle umgås med sin bror. Mor hade påbörjat maten och jag fick henne att följa med mig till affären då jag skulle köpa gotte till kvällen. Gick även inom grannen på hörnan och frågade om vi skulle ut och gå på kvällen och ja visst. :) Träffade deras dotter Nathalie då, super härlig person. Sedan satt jag och ett gäng här hemma och Nathalie kom så mina vänner fick lära känna henne. :) Satt och pratade om halloween festen vi ska ha. :) Kom hem till Simon vid 1 på natten då vi startade en film och gick sedan och lade oss.
 
Söndagen : Vaknade upp vid Simons sida, eller ja Eddies egentligen då han hade lagt sig i mellan oss. Klädde på mig och blev hämtad av Emil, när jag kom hem blev det att tvätta håret och fixa sig för att bege sig på kalas hos min kusin som fyllt 20. :) När vi kom hem gick vi en byarundan med mor, Nathalie, Oskar, Linda, Frid, Anna och Nathalies mor. :) Det sista jag gjort ikväll har varit att redigera bilder och lagt ut och duschat för nu ska jag sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0