helgen

- Inlägget publicerat 2013-10-06 klockan 21:54:26
I helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags när jag kom hem var jag tvungen att göra klart arbetet med hjälp av mor och Oskar. Denna gången lyckades jag i alla fall spara det som jag skulle.
I lördags kom My och Linnea hit och vi valde att spela några spel, de fixade mig då de ville det och jag satt jätte nervös när de plattade mitt hår för jag var skit rädd att de skulle sätta plattången mot örat. Senare drog vi till Bromölla där vi blev insläppta på festen men vi drack inget, kollade på folket som var där då vissa tjejer hade antingen förstora eller för små kläder på sig och en rumpa med vita trosor fick vi allt se också. ;) Jag var tvungen att åka efter någon timme då jag och Simon skulle hämta min mor och far då de hade varit på ålagille eller hur det stavas. Somnade vid fyra på morgonen mysigt bredvid Simon. :)
Idag har jag, mor, Frid, Oskar och Emil varit på Ekohallen där vi handlade lite till halloween festen vi ska ha snart. :) Bara inbjudna är välkomna ;) haha Och så har jag pluggat utan att behöva bli tillsagd, Simon trodde då att jag hade feber eller något för i vanliga fall skulle jag typ aldrig få för mig att plugga. Men mor insåg väldigt fort att arbetet skulle vara inlämnat imorgon. hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0