Helguppdatering

- Inlägget publicerat 2013-10-20 klockan 20:09:00
I fredags drog jag och Linnea till humleskolan i Bromölla för att kolla på Carl-Einar Häckner mellan 19.00 - 21.15 på ett ungefär. Tror alla vet vem han är så jag behöver nog inte skriva det. Efteråt plockade vi upp min mor som var hemma hos mormor och på hemvägen Linnea som hade varit hemma en runda. Vi drog hem till mitt och pratade lite om morgondagen. 😊 När de hade dragit så gick jag och lade mig.

I lördags vaknade jag innan 10.00 som är helt otroligt om man känner mig. Jag brukar sova till 12-14 tiden annars. Satt och drygade lite innan jag gick ner för att duscha och sedan fixa mig. Brottades med locktången också, som alltid när jag ska locka håret. Alltså händer det verkligen inte ofta. När jag var klar körde Simon mig till Hanna som hade tjejkvällen, där vi åt och drack gott. Sötaste hunden har hon också, satt mer och kelade / lekte med den än att vara där nere med de andra. Tjejerna började dra sig hemåt vid 11-12 tiden medans jag satt kvar med några till halv 2. Sade till Fredrika att jag skulle vinna genom att åka hem sist och jag vann. haha 😉


Idag har jag inte gjort något alls. Vaknade upp hemma hos Simon sen fick min far hämta mig där för jag hade glömt att ta med mig andra skor + tröja. När jag kom hem började jag titta på film, Camilla Läckbergs filmer och de är jätte bra förutom isprinsessan.. När bror är klar så ska jag ta över duschen så jag får ur all hårspray och bort sminket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0