Hyfsat lyxig vecka

- Inlägget publicerat 2013-10-22 klockan 18:01:06
Med tanke på körskolan så har jag inte haft någon sovmorgonstisdag och idag var en dag jag fick behålla min sovmorgon men nästa vecka blir det ändringar på det igen då man ska upp och jobba hos far.
Idag har jag haft 2 lektioner och klassråd. På klassrådet bjöds det på fika som några i klassen hade gjort, jätte gott! 😊

Fick även reda på att svenska lektionen blir inställd på torsdag så det skriker sovmorgon denna veckan! 😉 Men har även utvecklingssamtal efter skolan på torsdag, suger då jag varit borta mycket.
På fredag kl 10.00 ska vi samlas i aulan för det är någon kvinna som skulle snacka vampyrer där för att vi snackar film på svenskan. Och så har vi ett test på entreprenörskapen, hoppas att vi får kaffe och fika som varje fredag. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0