Igår och idag

- Inlägget publicerat 2013-10-24 klockan 22:05:23
Igår när jag kom hem ifrån skolan kom My, Linnea, Nathalie, Oskar och Emil hit sen gick vi en runda och så kom även Frid. Mor som skulle handla kattmat glömde kattmaten när vi väl handlade. När vi kom hem kollade vi lite bilar på blocket. 😊


Idag följde mor med till skolan då jag hade 2 lektioner och sedan utvecklingssamtal. Och så fick vi veta att en vän hade varit försvunnen igår från 17-18 tiden igår och alla var oroliga, efter flera timmar så kom han gåendes på skolan så jag gav han en liten smäll. Efter utvecklingssamtalet drog jag och mor till Royal Thai där vi mötte Simon som vi åt med. 😊 När vi kom hem bestämde vi oss för att gå våran dagliga runda med Rocky. 😊 Nu ska jag duscha och försöka hålla mig vaken till 00.01 då 3 släpper iPhone 5S som jag planerar att skaffa. Hoppas bara jag lyckas innan alla är slutsålda 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0