Lördag/söndag

- Inlägget publicerat 2013-10-28 klockan 13:49:01
I lördags vaknade jag upp hemma hos Simon, han var inte hemma så jag gick till affären där jag mötte mor och farfar. Bestämde då att vi skulle ha tacos hemma. :) Jag och mor satt och tittade på film på mitt rum medans vi åt sen gick vi en runda med de vanliga ;) . När jag kom hem plockade Simon upp mig och vi drog hem till honom. Tittade film och mös innan vi gick och lade oss. :) 

Vaknade såklart upp hemma hos Simon i söndags då jag sov där ;) . Simon hade lyckats sälja bilen och efter det körde han hem mig för att han skulle iväg. Då passade jag på att duscha för att vi skulle lämna Linus hos hans flickvän som vi sedan gjorde när alla var klara. På hemvägen skulle jag få köra men kom på att jag glömde papperna hemma så far fick köra hela tiden. Hehe när vi kom hem gick jag och lade mig. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0