Torsdag

- Inlägget publicerat 2013-10-18 klockan 00:21:31
Idag vaknade jag upp hemma hos Simon, gick till skolan och var med om att media läraren körde ner näven i en väns godispåse och snodde godis utan att fråga. 😂 

När jag hade hoppat av bussen och skulle gå bakom och över vägen tittade jag fram med huvudet först så det inte kom någon bil men det gjorde det så jag stannade bakom för att vänta tills hon hade kört förbi. Då trodde hon att jag skulle gå rakt över så hon tvär stannade och började svära och skit i bilen riktat mot mig. Jag såg dig, jag stannade tills det blev fritt alltså efter att du kört och jag gick över. Hon trodde väll att jag skulle vara så korkad och bara gå rakt över. Nej tack, jag vill inte hamna på akuten!. 

När jag kom hem träffade jag Emil, käkade medans Emil umgicks med min bror. Sen kom Linda och Frid för att vi skulle gå en runda. Oskar med utegångsförbud dök också upp när vi var ute och gick, katten följde också med på hela rundan. När vi skulle gå hem till mitt så stack Frid och Linda men istället kom Nathalie över. 😊

Har även hjälp far ute i garaget med ena crossen. Så nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0