29 september

- Inlägget publicerat 2013-09-29 klockan 18:55:06
Igår vart det fint väder när vi drog ut och fiskade men vi fick inget, just innan invägningen satt jag, Simon och Jeppe på gräset och pratade när jag fick syn på pappas vän Roger. Han frågade om jag hade fiskat och om jag hade fått något men det hade jag inte men ändå fick jag en keps av dem. :) Far, mor och bror kom och kollade på invägningen sen stack vi till Maxi och handlade inför kvällen då jag och Simon skulle upp till Bosse och grilla. :)
Maten var god men jag tänker inte kommentera resten av kvällen men en sak kan jag säga, att ignorera är det bästa.  

Idag kom Linnea hit och jag fixade hennes naglar, sist jag rörde de sakerna så var det i vintras innan jul.. hehe Rökte vattenpipa sen slängde jag i färg i mors hår och den ska snart tvättas ur. Just nu försöker Linda, Frid, Oskar och jag komma på någonting att baka. :) Emil kom nyss in och sade att han skulle hämta pizza och allas reaktion var VA ?!?!?!. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0