3/9 2013

- Inlägget publicerat 2013-09-03 klockan 09:05:55
God morgon! :)
Glömde skriva igår kväll. När vi hade hämtat ut paketet som innehöll 100 kol till vattenpipan och 10 paket smak så visade det sig att vi beställt fel smak så idag ska vi köpa tobak. ( Tobaken och smaken ska blandas och stå i ca 2-5 dagar innan man kan röka vattenpipa. ) Aja, man lär sig utav sina misstag. ;) Undrar dock när ringarna kommer tillbaka till mig och om jag får ett halsband medskickat denna gången. ;)

Idag är det skola kl 11.20 - 15.40, klagar verkligen inte. :) Har engelska, lunch, klassråd och sist fotografisk bild där vi ska ta 3 bilder på oss själva. Dessa 3 bilderna ska presentera oss så jag ska packa väskan med : Jag vet inte. För jag vet inte vad som presenterar mig.
Förresten idag har jag och Simon 4år 2 månader tillsammans, 4år och 1 månads förlovning. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0