Dag 7 - mitt favorit ställe

- Inlägget publicerat 2013-09-29 klockan 13:47:00
 
Jag har inget favorit ställe då jag älskar att vara lite här och där med min kamera då jag älskar att fotografera som ni antagligen har märkt. Men om jag är tvungen att välja en plats så är det nog hemma där jag har en bra relation med mina föräldrar och kan slappa ( sova ). Älskar att sova! :) Att kunna sitta hemma med vänner och bara snacka är en underbar känsla. Tyvärr så är det många ungdomar som har den bra relationen med sina föräldrar eller vill ta med sig vänner hem. Här är i alla fall mina och min brors vänner alltid välkomna och mina föräldrar kan till och med skämta med dem utan att de är blyga eller vill fly här ifrån. Vi är även väldigt öppna här hemma och jag kan säga näst intill exakt vad jag vill. Här känner jag mig trygg till 100 % och det gör att denna plats blir min absoluta favorit plats. 
 
Gamla bilder från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0