dagarna går fort

- Inlägget publicerat 2013-09-22 klockan 23:10:59
Jag har inte bloggat på en vecka, jag har inte minne till vad som hänt varje dag heller då jag blandar ihop dagarna. Men här kommer några bilder ifrån vad som hittats på. :)
Igår körde vi till Jämke och fixade priserna till km:et idag, vi körde även till Bromölla och handlade. Där blev det en kruka till "palmen" som vi hade ute. Och jag hittade en juice som jag nu typ är beroende av. Så himla god. :) På kvällen kom Linda och hon började göra pannkakor till alla. Kanske ska hyra in henne så slipper man laga mat. ;)
idag var vi på Jämke och kollade när Frid körde, blev även att jag fick visa Oskar hur man står flaggvakt då det fattades sjukt mycket flaggvakter. När vi kom hem drog vi till Maxi sen Viking för mat innan vi plockade upp Linda i stallet hos en fisande häst. ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0