Day 2.

- Inlägget publicerat 2013-09-24 klockan 17:41:34
 
 
Jag var och tittade på ett uppträdande som min bror och hans klass hade, tror det var fler klasser men är inte säker. Skulle i alla fall träffa en vän bakom ena skolbyggnaden vid en bänk och när jag kom dit så såg jag Simon, han satt mitt i mot vår gemensamma vän och jag satte mig snett mitt i mot. Och efter någon dag så hade han  lyckats fixa mitt numer. Han och hans vänner satt och skrev till mig samtidigt och ställde konstiga frågor till mig.
 
Någon/några dagar senare satt han och en annan vän till oss nästan utanför mitt hus, vi gick en runda upp till skolan och när vi var där fick jag syn på en bil som liknade vår. Åh ja, det var min far som var ute och letade efter mig vid 4 på morgonen, rasande.  Jag lyckades nästan ta mig hem med följe men utanför grannens kommer far i full fart med bilen och stannar precis framför mig. Trodde jag skulle bli påkörd, medans han stod och skällde på de andra så skyndade jag mig in. Sen satt jag inlåst på toaletten tills han hade gått och lagt sig, den mannen kan bli jävligt arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0