När jag inte vet

- Inlägget publicerat 2013-09-22 klockan 17:40:00
Känner att jag inte vet vad jag ska blogga om ibland så kommer ta detta till hjälp. :)
 
 
Dag 1  - 10 fakta om mig.
Dag 2   - Hur jag och Simon träffades.
Dag 3   - En person jag vill träffa just nu.
Dag 4   - Mitt drömbröllop.
Dag 5   - Min favorit film.
Dag 6   - Mina mål, önskningar, drömmar.
Dag 7   - En bild från mitt favorit ställe.
Dag 8   - Min favorit högtid.
Dag 9 - Senaste köpet.
Dag 10 - Dålig vana jag önskar att jag ej hade.
Dag 11 - Mig för 1 år sedan.
Dag 12 - Om jag vann 3 miljoner.
Dag 13 - Min favorit årstid.
Dag 14 - Bild på mig och min bästa vän.
Dag 15 - Någonting jag vill ha mer än något annat.
Dag 16 - Vart jag vill åka.
Dag 17 - Min kamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0